Kontaktinformasjon
Telefon sentralbord 78 44 97 77
E-post: post@hammari.no
ÅPNINGSTIDER MAN-FREDAG 0800-1600
E-post: post@hammari.no
ÅPNINGSTIDER MAN-FREDAG 0800-1600
Beate E Kjeldsberg
Rengskap beate@hammari.no |
Hermod Andersen
Mekaniker |
Jacek J Paduch
Mekaniker |
Duomis Kemi
Mekaniker |
Vakaris Staskevicius
Lærling mekaniker |
Du finner oss her
Forhandleren/verkstedet er medlem av Norges Bilbransjeforbund. Der en forbrukerkunde er medlem av Kongelig Norsk Automobilklubb, Motorførerenes Avholdsforbund eller Norges Automobil-Forbund, kan tvister vedrørende avtalen bringes inn for Klagenemnda for Bilsaker. Den av partene som er klager i saken henvender seg først til sin organisasjon, som eventuelt vil ta saken opp med Klagenemnda. I saker vedrørende bruktbilkjøp, hvor kjøper er klager, kan nemndsbehandling skje selv om kjøperen ikke er medlem i en av bileierorganisasjonene. Nemndsbehandling av tvisten avskjærer ikke senere domstolsbehandling av samme tvist.
Tvister mellom forhandleren/verkstedet og en forbrukerkunde kan alternativt behandles av Forbrukerrådet og eventuelt senere Forbrukertvistutvalget. Hver av partene kan sende klage til Forbrukerrådet. For mer informasjon se www.forbrukerradet.no.
Tvister mellom forhandleren/verkstedet og en forbrukerkunde kan alternativt behandles av Forbrukerrådet og eventuelt senere Forbrukertvistutvalget. Hver av partene kan sende klage til Forbrukerrådet. For mer informasjon se www.forbrukerradet.no.